středa 5. července 2023


                Udělat si radost nebo ne....ale ano,když jsem nešika...

       

                           Jen jsem si pohrála s prográmkem

                            protože jsem krájela maso,ale i dva prstíky

                              k tomu....


              

                       rozkvetla juka v plné parádě.ale dnešní vítr

                       ji asi omlátí....     


                         toto je nový keřík,starší juka,už je vykopaná...

                         ta už nekvetla.


   
                      

                             růžička od kamarádky kvete a voní..



                        vzala jsem si taky domů,abych se pokochala..

a tady jsem si udělala malou radost,
protože  si to plně zasloužím.Koupila
jsem si žlutý ibišek.




Pro dnešek je to všechno snad to budu dávat a
udělám  si pomalu blog sama.

Jinak moc děkuji Janince za velikou pomoc.
Janinko budu se s tím prát podle vzoru:¨pokus-omyl...

Přeji Všem kdo zavítá krásné léto a delší volno..
                   Zdraví Mirka                                                          













 

5 komentářů:

  1. Kytka sem, kytka tam, kytka kam se podívám :). Miluško, máš to moc krásné!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Janinko díky je to i tvoje zásluha.Přeji krásný víkendík.Mirka-Miluška

      Vymazat
  2. I u nás na chatě se juky chystají, každoročně mně dělají radost. Moc se mi líbí žlutý ibišek, držím palce, ať se mu daří. Měj se hezky, pá 😉😀

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi děkuji za komentík,budu se snažit jej nezničit,na zimu půjde domu,tak uvidím...Ty se taky měj krásně.Mirka-Miluš

      Vymazat
  3. Miluško, nějak se mi nedaří uložit si tvůj blog do sledováním, tak tápám a hledám.. Pa.

    OdpovědětVymazat

                Udělat si radost nebo ne....ale ano,když jsem nešika...                                    Jen jsem si pohrála s prográmkem ...