sobota 24. června 2023

      

                       Zkouška    ,,nervů,, senior-zájezd

                          NOVÉ    HRADY... 


      
             je to foceno z delší cesty....

                  
                   pokračování,než jsem pomalu políbila matičku zem...




vstupní brána,ale děvčata chtěla balkonek...



toto není průvodkyně,ale něco mě vysvětlovala a já 
neposlechla....prý chtěla ten kočár,tak zde jej děvče máš...




kousek zahrady s pohledem cukrárnu,dorty byly vynikající
paní si je dělá sama....a kafíčko bodlo po takové dálce...


Já tomu blogu asi dávám zabrat,ale nevím kdo má zájem 
nám to ničit..

PROSÍM NIČTE SEBE A SVOJE BLOGY,UKAŽTE CO UMÍTE..

                      VŠECHNY ZDRAVÍM. MILUŠ


1 komentář:

  1. Tak jsem si tipla a tipla dobře, milá Miluš. Zdravím a měj se hezky! :-)

    OdpovědětVymazat

                Udělat si radost nebo ne....ale ano,když jsem nešika...                                    Jen jsem si pohrála s prográmkem ...