pondělí 26. června 2023


         Jen zkouška   na  moje nervy...

              snad to obnovím,nebo bude ,,klik,, a vše ztraceno...


                  kytička v jezírku,kamarádka to nazvala,,žluté

                   kouličky,,




uklidnění od toho co asi dělat už nemusím.Hra s růžičkou...


   tulipánky plnokvěté,komu se toto zalíbilo,ať si koupí cibuloviny 

a neleze  kam nemá...

pár koykapříků,těm se docela daří...


                alespoň ta lilie mě udělá radost....

 

              to je tak asi pro dnešek na nervy vše.. Zatím nemám komentáře...

                        

 


8 komentářů:

  1. koykapříci mě jaksi odpluly z jezírka mimo stránky. ale já to dám,možná pomocí dobrých lidiček blogerek.

    OdpovědětVymazat
  2. Miluško pereš se s tím dobře, to půjde, přijdeš na to a budeš si to secsakramentsky pamatovat.

    OdpovědětVymazat
  3. Jitu děkuji budu tak dlouho nad tím,až se mě povede co chci.Poradila mě opět Šikulka Janinka. Pamatovat v mém věku???já občas trpím tím hosipem.pa

    OdpovědětVymazat
  4. Myslím, že zkouška vyšla. Také jsem ze začátku bojovala, někdy bojuji i teď. Držím palce, určitě to zvládneš i my starší a pokročilí si dokážeme poradit. Měj se hezky, zdravím 😀😉

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi díky moc,pomalu,ale jistě pokračuji.Měj hezké dníky a pohodu-

      Vymazat
  5. Miluško, to půjde, neboj :). A klidně piš, ráda poradím :).

    OdpovědětVymazat
  6. Miluško, jsi silná bojovnice, dáš to! Je to maličkost, oproti tomu, co jsi dokázala v životě. Pa. :-)

    OdpovědětVymazat

                Udělat si radost nebo ne....ale ano,když jsem nešika...                                    Jen jsem si pohrála s prográmkem ...